Tomáš Nezbeda

Tomáš Nezbeda

Spoluzakladatel Kickmailu

V e-mailingu se zaměřuje na kreativní a obsahové strategie, které posilují brand i byznys.

Profil

Tomáš je spoluzakladatelem KickMailu a profík, který rozumí e-mail marketingu do posledního detailu – od strategie až po finální text.

Začínal jako marketingový manager v překladatelské agentuře Meriva a poté se pár let se věnoval freelance copywritingu a UX designu. Následně působil v agentuře Taste, kde měl jako copywriter a ideamaker na starosti desítky newsletterů pro klienty z nejrůznějších oborů. Díky tomu ví, co funguje v praxi, a co ne. Byl také součástí týmu, který připravoval Creative Restart.

Jeho doménou je prodejní logika a kreativní a obsahová strategie, které spojuje do funkčního celku. Umí vymyslet, jak by měl newsletter nebo landing page vypadat, co bude říkat a proč to zákazníka přiměje ke konverzi. Přemýšlí datově, píše s citem a vždy ví, jaký obchodní cíl sleduje.

Za svou kariéru pomohl vyrůst desítkám značek a webů. Má podnikatelskou zkušenost, cit pro brand, tah na výsledek a pořádnou porci nápadů. Dnes v KickMailu staví kampaně a strategie, které nejen dobře vypadají, ale hlavně skutečně prodávají.

Svoje znalosti neustále rozvíjím u špiček marketingové scény: Otta Bohuš (copy/AI), DavidSuda (kreativa), Michelle Losekoot (kreativa), Pavel Šenkapoun (copy), Pavel Ungr (SEO), Radim Zacios (UX) a další.