Tomáš Nezbeda

Tomáš Nezbeda

Co-founder Kickmailu

V e-mailingu se zaměřuje na kreativní a obsahové strategie, které posilují brand i byznys.

Profil

Tomáš je spoluzakladatelem KickMailu a profík, který rozumí e-mail marketingu do posledního detailu.

Začínal jako marketingový manager v překladatelské agentuře Meriva a poté se pár let se věnoval freelance copywritingu a UX designu. Následně působil v digitální agentuře Taste na pozici copywritera a ideamakera. Vedle reklamních kampaní měl na starosti desítky newsletterů pro klienty z nejrůznějších oborů. Velmi dobře tak ví, co na zákazníky v praxi funguje. Byl také součástí týmu, který připravoval Creative Restarty.

Jeho doménou je kreativní myšlení, prodejní logika a obsahová strategie, které spojuje do funkčního celku. Umí vymyslet, jak by měl newsletter nebo landing page vypadat, co bude říkat a proč to zákazníka přiměje ke konverzi. Přemýšlí datově, píše s citem a vždy s jasným obchodním cílem.

Za svou kariéru pomohl vyrůst desítkám značek a webů. Má podnikatelskou zkušenost, cit pro brand, tah na výsledek a pořádnou porci nápadů. Dnes v KickMailu staví kampaně, které nejen dobře vypadají, ale hlavně prodávají.

Svoje znalosti neustále rozvíjí u špiček marketingové scény: Otta Bohuš (copy/AI), DavidSuda (kreativa), Michelle Losekoot (kreativa), Pavel Šenkapoun (copy), Pavel Ungr (SEO), Radim Zacios (UX) a další.